Sånt jag vill se

Obs att det mesta då är skräck, så känsliga tittare varnas. 

31 kommentarer:

  1. Åh jag älskar när det är läskigt :-D Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir liksom lite bättre när det är läskigt :D

      Radera
  2. Usch hatar skräck! Men har sett Crimson Peak, den var bra :p

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad bra, då har jag ännu mer anledning att se den haha :D

      Radera
  3. Jag har sett sinister 2 och insidious 2, dom är grymt bra! Även insidious 3 är väldigt bra! :)
    Sv: ja det är väldigt mysigt med dimma på morgonen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo har hört det, bara sett ettan och den var typ bara helt okej, men alla säger att både 2 och 3 är awesome så tänkte ge dem ett försök i alla fall haha :)

      Radera
  4. Svar
    1. Alltså, ensam tror jag faktiskt inte att jag skulle våga. Men med bra sällskap fungerar allt :D

      Radera
  5. jag är alldeles för lättskrämd för att se sånna filmer haha

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha det är jag också, men tycker det blir myyycket roligare då. Är ju inte kul om man bara sitter och inte känner av spänningen liksom :D

      Radera
  6. Åh så läskigt! Gå gärna in här och tävla om ett mobilskal, som du får designa alldeles själv : http://amandahans.se/2015/november/tavling-mitt-egendesignade-skal.html . Stor kram!

    SvaraRadera
  7. Alltså jag vill se allt det där men vågar inte! D:

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha hade samma inställning som du förut, men har gått och blivit helt fascinerad av skräck nu. Så kolla på något inte-så-läskigt först och utmana dig själv så vågar du till slut c:

      Radera
  8. Åh blir alltid rädd efter sånt hehe :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man blir ju lätt det, det är bara att se till att inte vara ensam efteråt helt enkelt haha ;)

      Radera
  9. Åh många läskiga där, gillar också skräckfilmer :D

    SvaraRadera
  10. Svar
    1. Hoppas de är det på riktigt också bara... ska försöka ha skräckmaraton med min pöjk när han kommer hem nämligen :D

      Radera
  11. Waaah! Inget för mig *gömmer mig bakom en kudde*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha åh, skräckisar som är så mysiga... Du får hitta en modig kompis att kolla på dem med :D

      Radera
  12. Aldrig förstått hur man kan tycka om att kolla på skräckfilmer haha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha åh men det är ju så mysigt att krypa ihop tillsammans med någon man verkligen tycker om och bara mysa medan det blir läskigare och läskigare på filmen liksom... Brukar även kolla på dem för att tänka att livet i sig inte är så väldigt farligt ändå, liksom, när det blir sådär extra jobbigt i vardagen :)

      Radera
  13. Det verkar vara otäcka filmer! :0

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hoppas jag verkligen att de är också :D

      Radera
  14. Älskar skräck! Dock så är det många skräckfilmer som är mer äckliga än läskiga.. haha.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det är väldigt sant. Dock har jag inte så stort problem med äckligheten längre, efter att ha sett alla Saw-filmer... blev väl lite immun då antar jag haha!

      Radera